Service
Giffits. Alt i reklameartikler.

God reklame til enhver virksomhed.

I begyndelsen af Giffits stod en vision klar: Vi vil gerne tilbyde ethvert firma det perfekte matchende reklameartikel. We create the gift that fits - Giffits! Så virksomhedsnavnet udgør en filosofi, der ikke har ændret sig i dag: Vi mener, at enhver virksomhed fortjener god reklame! Vi lever med dette motto i Hamborgs Alsterby, højt over tagene i hansabyen. Ingen tilfældighed, at vi har fundet vores hjem her: Vi elsker at lade vores blik vandre gennem verdenen med åbne øjne. Denne entusiasme for det nye og det usete er blevet uløseligt knyttet til Giffits siden den første dag - og forudsætningen for at holde sig ajour i fremtiden også.

Idéer der er lige så unikke som vores kunder.

I vores øjne er hver kunde unik, hver ordre en individuel udfordring. Fordi en reklameartikel er ikke en simpel gave, men en ambassadør for din virksomhed, der skal passe perfekt. Uanset om du allerede har fundet den rigtige eller stadig leder efter den, svarer vi altid med et smil, engagement og fleksibilitet. Fordi blandt vores over 100.000 produkter stærke sortiment er der noget til enhver lejlighed og område. Endnu vigtigere er vores erfarne kunderådgivere: De sikrer, at selv det mest usædvanlige ønske om et reklameprodukt går i opfyldelse med en markant påskønnelse af service og kommunikativ lidenskab.

Partnerskab til succes.

Vi møder vores kunder personligt og i øjenhøjde, hvilket er dybt forankret i vores virksomhedskultur. Fordi vi værdsætter, at du sætter din tillid i os og lægger dine ønsker i vores hænder - og fra vores side gør alt for at bevise os selv igen og igen som en ideel partner. Gennemsnitlig bedømmelse: 4,6 ud af 5 stjerner hos Trusted Shops viser, at vi klarer det ret godt! Det er sandsynligvis derfor, vi har tjent et loyalt kundegrundlag i så mange år. På samme måde har vi samarbejdet med de samme europæiske og asiatiske leverandører i lang tid, som vi har tætte personlige kontakter til. Dette sikrer en all-round glat proces, der giver dig ro i sindet - og giver os den gode følelse af at tjene dig optimalt.

Innovation siden 1998.

Da det blev grundlagt i 1998, havde Giffits to ansatte: erhvervsøkonomuddannede Thorsten Schmidt og Marcus Schulz, dengang som nu, administrerende direktør. De indså tidligt, at fremtiden for reklameprodukter ville være på nettet. Som konsekvens deraf blev Giffits.de åbnet som en af branchens første online butikker - og fejrede hurtigt succes på succes. Ikke mindst denne banebrydende ånd har gjort os til en af Europas markedsledere. I dag beskæftiger Giffits mere end 100 ansatte, betjener elleve europæiske lande på deres lokale sprog og betjener et kundekreds på mere end 40.000 virksomheder, fra regionale små virksomheder til internationale virksomheder. Hvad vi aldrig vil tage let på - vi vil fortsætte med at give en frisk vind i en verden af reklameartikler!