Service
Det rigtige svar til ethvert spørgsmål!
1. Kan jeg få trykt artikler med mit firmalogo?

Ja, i alle former og farver med forskellige efterbehandlingsprocesser fra trykning til gravering. Designet af dit salgsfremmende produkt overtages med glæde af vores gratis grafikservice, du skal bare sende os dit logo. - Ingen ved hånden? Intet problem: Grafikservice hjælper dig også her!
For alle dem, der gerne selv vil overtage designet af deres reklameartikler, har vi inkluderet knappen "Design nu" ved hver artikel. Her kan du uploade dit logo og placere det direkte på reklameproduktet - også meget nyttigt som en forhåndsvisning!
Hvis du har yderligere spørgsmål om grafik og udskrivning så ring til os! Ellers finder du her endnu flere detaljerede oplysninger.

2. Hvordan kommer mit logo ind på artiklen?

Det afhænger helt af dit logo og dine ønsker! Vi tilbyder en række efterbehandlingsprocesser, der er forskellige i både teknik og endeligt udseende.
På vores Emneside til dette afsnit finder du alt hvad du har brug for, inklusive nogle videoer, der hjælper dig med at forstå de individuelle procedurer.

3. Hvordan kan jeg sende jer mit logo?

Igen har du valget. Den nemmeste måde for begge sider er, hvis du bruger upload-funktionen,
som vi har integreret i logo-værktøjet og i produktforespørgsler.

Du kan selvfølgelig også sende os dit logo via e-mail. Hvis du beslutter at sende via e-mail,
skal du optage dataen på et USB-stik eller brænde en CD til os. Da vi under alle omstændigheder har brug for dataen elektronisk,
er en fax desværre ikke nok.

4. Hvordan bestiller jeg?

Som du ønsker! Den nemmeste måde er via vores online shop: Du vælger blot dine varer, angiver mængde og de ønskede trykmuligheder og bestiller.

Vær opmærksom på de specificerede minimum ordremængder (undtagen for prøveordrer)
Det er hurtigere, hvis du ringer til os på 78 79 40 49 - og nyder den personlige service fra vores specialiserede reklamekonsulenter!

Du kan selvfølgelig også bestille via e-mail, fax eller per post.

5. Opfylder du specielle ønsker?

Med glæde! Hvis du ikke finder det, du leder efter i vores stærke 15.000 sortiment, tøv ikke med at kontakte os. Uanset hvad du forestiller dig, kan vi gøre det til virkelighed.

Vores Service-team ser frem til dit opkald eller din e-mail!

6. Kan du hjælpe mig med søgningen?

Naturligvis gerne! Uanset om du allerede har ideer i store træk eller stadig er på udkig, har vores erfarne Serviceteam hidtil altid fundet den ideelle reklameartikel.

Naturligvis uden forpligtelser, via telefonnr. (78 79 40 49) eller e-mail (service@giffits.dk)!

7. Findes der kataloger hos Giffits?

Grundlæggende kan vi gerne tilbyde vores kundekataloger til gennemsyn. Efterspørgslen efter vores kataloger har overgået vores forventninger. Nu venter vi på en ny udgave. Du er velkommen til at bruge vores omfattende servicefunktioner direkte i onlineshoppen.

8. Hvordan bestiller jeg en prøve?

Her kan du vælge mellem forskellige måder - vælg den mest bekvemme for dig. Brug enten den tilsvarende knap på produktsiden, og udfyld ordren via indkøbskurven, eller kontakt os via telefon, e-mail eller fax.

9. Kan jeg få tryk på prøven?

Det kan du! Du vil dog blive opkrævet for diverse kostninger (opsætnings-, film- eller programmeringsomkostninger samt behandlingsomkostninger for prøveeksempler), der er væsentligt højere end enhedsprisen for prøveartiklen. Hvis du bestiller de tilsvarende reklameartikler hos os i henhold til prøven, tælles de allerede betalte filmomkostninger naturligvis med.

10. Findes der rabatter?

Ja, flere endda: Når du betaler på forhånd får du 2 % rabat. Det er endnu billigere, hvis du bestiller store mængder og har et tidsvindue på 3-4 måneder til rådighed - så kan vi levere til dig direkte fra Fjernøsten. Vores rabatter refererer altid til det samlede beløb inklusive portoomkostninger.

11. Hvilke betalingsmuligheder har jeg, når jeg bestiller online?

Betalingen af din ordre foretages i henhold til den betalingsmetode, der er foreslået i ordreprocessen. Der er følgende betalingsmuligheder: Betaling på konto og betaling på forhånd. Vær opmærksom på, at Giffits GmbH forbeholder sig retten til at ekskludere visse betalingsmetoder afhængigt af resultatet af verificeringen af dine data (kreditcheck).

Betaling på konto
Bestil bekvemt på faktura og afregne fakturabeløbet inden for 14 dage efter modtagelse af varen. Det fakturabeløb, der skal betales, findes på fakturaen, der sendes til dig efter levering. Fakturaen vil blive sendt til dig via e-mail, og vi vil kun sende dig fakturaen pr. post efter anmodning.

Overfør venligst beløbet ved at angive fakturanummer:

Modtager: Giffits GmbH
Bank: Handelsbanken Koebenhavn City
Kontonummer: 1112046
Reg.nr: 890


Hvis betalingsdatoen overskrides, debiterer vi dig påmindelsesgebyrer og renter.

Forudbetaling
I bestillingsprocessen vælger du betalingsmåden "Forudbetaling". Forudbetalingsbeløbet, der skal betales, kan findes på forskudsfakturaen, der sendes til dig via e-mail Det er meget vigtigt for os, at du overholder disse betingelser, så vi kan producere dine varer i god tid, og at leveringsdatoen ikke rykkes. Før beløbet er deponeret på en af vores konti nedenfor, påbegyndes produktionen af dine varer ikke.
Overfør venligst beløbet til forskudsfakturaen med angivelse af fakturanummer:

Modtager: Giffits GmbH
Bank: Handelsbanken Koebenhavn City
Kontonummer: 1112046
Reg.nr: 890

12. Hvad er betalingsmulighederne?

Du har mulighed for at betale på forhånd og få 2 % rabat for dette. Hvis du allerede har bestilt hos os, kan du muligvis også betale på konto.

Bare spørg os! En undtagelse fra dette er betaling af prøveordren, der generelt finder sted via kontobetaling (trykprøver er ikke del af denne kategori).

13. Hvad er portoomkostningerne?

Transportomkostninger varierer afhængigt af varen og bestemmes af vægt og volumen. Når vi bestiller flere varer, kan vi desværre ikke garantere, at forsendelsesomkostningerne beregnes samlet. For prøveordrer anvendes en fast sats, der består af porto og administrationsomkostninger.

14. Er portoomkostningerne allerede inkluderet i ordren?

I tilbuddet er transportomkostninger normalt ikke beregnet endnu. Ved bestilling i onlinebutikken ser du transportomkostningerne i det sidste trin.

15. Hvad er leveringstiderne, og hvor leveres min ordre?

Hvis der ikke er flere spørgsmål om din ordre på både dit og vores websted, tager det normalt mellem 15 og 30 arbejdsdage for reklameartiklerne at nå frem til dig. Flere detaljerede oplysninger kan findes i online shoppen direkte på den respektive artikel. I din ordrebekræftelse modtager du igen en forventet leveringsdato. Hvor i verden leveringen skal foregå, bestemmer du - fra vores side er der ingen begrænsninger.

16. Kan jeg opbevare varerne hos jer, indtil jeg har brug for dem?

Gerne! Hvis du ikke vil have dine reklameartikler med det samme, eller hvis kun en del af varerne skal leveres direkte - står vores lager til din rådighed!

17. Kan jeg bestille under mindstemængde?

For det meste kan det ikke lade sig gøre. Minimumsmængderne gør det muligt for os at beregne fair priser for dig og adskille os fra detailhandelen. Så vi beder om din forståelse for, at en mindre bestilling end minstemængden kun er muligt i ekstraordinære tilfælde, og at vi derefter skal videreberegne de tilsvarende ekstraomkostninger til dig. Undtagelsen er prøveordren. Den tilsvarende knap findes på vores shop på produktsiderne.

18. Kan jeg bytte en ordre, hvis jeg ikke kan lide den?

Grundlæggende kan færdige produkter samt alle ordrer fra virksomheder ikke byttes. Enkeltpersoner har mulighed for at bytte ikke individuelt fremstillede produkter inden for 14 dage. Med en ordre inklusive efterbehandling modtager du en digital forhåndsvisning fra os, inden vi sender dine artikler til tryk. Først når du frigiver dem, starter vi den egentlige produktion - så du i sidste ende får nøjagtigt den reklameartikel, du har forestillet dig. Selvfølgelig har du også muligheden for at bestille en prøve på forhånd. Detaljerede bemærkninger om fortrydelsesret findes i vores vilkår og betingelser.

19. Hvordan kan jeg klage?

På trods af den største omhu, sker det undertiden, at nogle genstande er defekte eller noget er galt med farven eller udskriften. Så har du selvfølgelig muligheden for at klage til os. Du skal blot ringe til din reklameartikelkonsulent eller sende vedkommende en e-mail! Vi vil med glæde diskutere detaljerne med dig personligt - sammen vil vi helt sikkert finde en løsning. Flere detaljer om reklamationer findes i vores vilkår og betingelser.

20. Hvad kan jeg gøre, hvis jeg har problemer med at se webstedet?

Tilmeld dig hos os! Enten via telefon til 78 79 40 49 eller via e-mail til service@giffits.dk. Vi vil derefter kontakte dig så hurtigt som muligt.

21. Hvordan kommer varerne til mig?

Hvis du har bestilt hos os, har vi i fællesskab præciseret tryk- og ordremetoder, og vi vil tage os af resten. Fra produktion til trykning til levering til dig, behøver du ikke at bekymre dig om noget. Selvfølgelig vil vi informere dig på forhånd, i hvilken periode du kan forvente levering.